Autoritatea Aeronautică Civilă Romană

Autoritatea Aeronautică Civilă Română a hotărât prelungirea programului de lucru pentru angajații antrenați în procesarea și eliberarea comunicărilor cu privire la persoanele care  beneficiază de pensie de serviciu ca urmare a desfășurării de activități ca personal aeronavigant, în cazul în care angajatorul nu mai există ori nu mai are în activitate personal aeronavigant cu funcție la bord corespunzătoare funcției deținute de persoana în cauză (reglementări prevăzute în normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 83/2015 pentru completarea Legii nr. 223/2007 privind statutul personalului aeronautic civil navigant profesionist din aviația civilă din România, intrate în vigoare pe 1 iulie a.c.).
Astfel, începând cu joi, 23 iulie a.c. până în data de 30 iulie a.c. programul de lucru pentru echipa care procesează documentele și întocmește comunicările cu privire la pensiile de serviciu, se prelungește cu două ore.
De asemenea, sâmbătă 25 iulie echipa AACR va lucra în regim de lucru de 4 ore, în concordanță cu prevederile Codului Muncii și ale Contractului Colectiv de Munca.
Autoritatea Aeronautică Civilă Română face toate demersurile necesare pentru a veni în sprijinul pensionarilor cu procesarea cu maximă urgență a comunicărilor în legătură cu pensiile de serviciu.
Comunicările sunt eliberate la sediul AACR din București, sector 1, sos. București – Ploiești, nr.38 - 40,  în timpul programului  de lucru cu publicul, de luni până joi în intervalul orar  10.00 - 14.00 și  vinerea în intervalul orar 10.00 -13.00.
 
 
Relații Publice AACR