Autoritatea Aeronautică Civilă Romană

1. Solicitanții sunt invitați să creeze conturi (trebuie să fie completate cu datele personale așa cum apar în cartea de identitate) și să verifice corectitudinea informațiilor referitoare la licența și nivelul de competență lingvistică deținute. Orice inadvertență poate fi sesizată la adresa de e-mail pilot@caa.ro.

Pentru sesiunile de examinare ce vor avea loc după data de 22 mai, toți solicitanții vor depune cererile on-line, pe portal.caa.ro (indiferent dacă acestea au fost deja depuse sau nu la registratura AACR), ținând cont de următoarele aspecte:

  1. Solicitanții care au achitat sesiunile de examinare teoretică, dar NU au participat la niciun examen, vor depune cererile în portal.caa.ro și apoi vor transmite un e-mail la adresa planexam@caa.ro prin care informează că s-a achitat tariful aferent examinărilor (se va atașa dovada plății, împreună cu datele de identificare: nume/prenume/data nașterii/CNP etc.).
  2. Solicitanții care se află în sesiuni de examinare în desfășurare vor verifica în platformă corectitudinea rezultatelor examinărilor. Dacă există inadvertențe, vor sesiza aceste inadvertențe la adresa planexam@caa.ro.
  3. Solicitanții care au finalizat examenele teoretice și care nu vizualizează solicitarea de examinare practică, sesizează inadvertențele la adresa de e-mail pilot@caa.ro.
  4. Deținătorii de licență care au desfășurat examinarea practică în zbor până la data de 22 mai, dar cărora nu li s-a emis noua licența, vor face solicitarea de examinare practică în zbor în platformă cu datele de desfășurare ale acesteia (anterioare datei de 22 mai 2023), iar în maxim 5 zile, AACR operează modificările necesare pentru ca acestora să li se permită efectuarea solicitării de licență.

După intrarea în vigoare a platformei informatice portal.caa.ro, AACR nu va  mai procesa solicitările primite prin e-mail sau prin alte metode, prin urmare vă rugăm să creați conturi și să urmăriți instrucțiunile puse la dispoziție (aici).

2. Pentru a veni în sprijinul solicitanților care doresc să obțină atestatul de membru echipaj de cabină, Autoritatea Aeronautică Civilă Română a simplificat modul de utilizare al aplicației prin care poate fi planificată examinarea și reexaminarea teoretică.
Îmbunătățirea utilizării aplicației face parte din procesul de digitalizare a serviciilor oferite de AACR, iar noile funcții sunt disponibile începând cu data de 16 decembrie 2022.
Aplicația online gestionată de AACR este disponibilă aici și a fost realizată în conformitate cu prevederile Regulamentului Comisiei (UE) nr. 1178/2011 și ale PAC EXAM ed. 1/2021, cu modificările și completările ulterioare.

3. Organizațiile sunt invitate să creeze conturi în aplicația online gestionată de AACR disponibilă aici. Instrucțiuni utilizare portal aici.

Ultima actualizare: 01/11/2023, 05:48:29