Autoritatea Aeronautică Civilă Romană

AACR emite documente în format digital, semnate electronic, începând din luna iunie 2021. Activitatea face parte din strategia de accelerare a procesului de digitalizare instituțional și a fost adoptată în scopul generării de beneficii precum: simplificarea proceselor de muncă și decizie, reducerea costurilor, o eficiență operațională crescută, creșterea veniturilor și măsurarea mai bună a performanțelor AACR.

În prezent, utilizarea tehnologiilor digitale în cadrul AACR a ajuns la un procent sporit de aplicare, urmând ca în scurt timp toate documentele să fie emise în format digital.

Documentele digitale emise de AACR vor fi transmise prin adresa de e-mail digital@caa.ro către persoanele fizice sau juridice care au solicita eliberarea de acte/documente/avize etc. cu exceptia documentelor emise pentru Operatorii UAS/Pilotii UAS ce desfasoara activitati de zbor in categoria “deschis”, aceste documente fiind emise in continuare prin intermediul aplicatiei gestionate de AACR.

Alaturi de aplicatie prin care se faciliteaza depunerea online a documentelor necesare emiterii certificatelor de inmatriculare/identificare precum si platii electronice a acestora, adresa de corespondență a AACR este registratura@caa.ro, unde persoanele fizice și juridice pot depune documente, adresa solicitări, cereri etc.